Zawartość Twojego koszyka
Twój koszyk jest pusty.
Reklamacje i zwroty
Zgłaszanie reklamacji, informacje o przebiegu i rozpatrywaniu reklamacji, zwrot towaru.
Twój koszyk jest pusty.
Jak złożyć zamówienie?
Zamówienie w sklepie internetowym SANITINO można złożyć 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, za pośrednictwem strony internetowej. To bardzo proste; wystarczy wykonać kilka kroków.
Złożyć zamówienie jako gość czy założyć konto klienta?
Możesz złożyć zamówienie jako gość lub założyć konto klienta. Posiadanie własnego konta daje następujące korzyści:
Skąd mam wiedzieć, czy moje zamówienie zostało przyjęte?
Po zakończeniu procesu weryfikacji przez system otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem otrzymania zamówienia. Jeśli nie otrzymasz wiadomości e-mail z potwierdzeniem, skontaktuj się z nami, abyśmy mogli wysłać ją jak najszybciej.
Czy mogę zmienić moje zamówienie?
Zamówienie można zmienić do momentu, aż będzie gotowe do wysyłki. Prosimy o jak najszybszy kontakt pod adresem info@sanitino.pl lub pod numerem +48 226 887 887, podając numer zamówienia. Zamówienia, które zostały już zrealizowane, nie mogą zostać zmienione. Można je jednak zwrócić natychmiast po otrzymaniu towaru.
Czy mogę anulować zamówienie?
Oczywiście, możesz również bezpłatnie anulować zamówienie do momentu, aż będzie gotowe do wysyłki. Najlepiej wysłać prośbę o anulowanie zamówienia e-mailem na adres info@sanitino.pl, podając numer zamówienia, aby prośba została sporządzona w formie pisemnej. W ten sposób anulujesz obowiązek zapłaty. Zamówienia, które zostały już zrealizowane, nie mogą zostać anulowane. Można je jednak zwrócić natychmiast po otrzymaniu towaru.
Po przetworzeniu i wysłaniu zamówienia otrzymasz fakturę e-mailem. Ta faktura elektroniczna w pełni zastępuje fakturę papierową. Z tego powodu prosimy o przechowywanie faktury w bezpiecznym miejscu. Służy ona również jako gwarancja na zakupione produkty.
Jeśli nie otrzymałeś faktury, skontaktuj się z nami natychmiast, abyśmy mogli wysłać ją najszybciej, jak to możliwe.