Przejdź do głównej treści

Przewodnik zakupowy

 -

Rób zakupy bez stresu.
 

Jak złożyć zamówienie?

Zamówienie w sklepie internetowym SANITINO można złożyć 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, za pośrednictwem strony internetowej. To bardzo proste; wystarczy wykonać kilka kroków.

  1. Najpierw wybierz interesujące Cię produkty. W górnym menu na naszej stronie głównej znajdziesz wszystkie produkty podzielone na kategorie. Możesz również wyszukać produkt w polu wyszukiwania. Następnie dodaj wybrany produkt do koszyka. Możesz kontynuować zakupy lub przejść do płatności.
  2. Przejdź do koszyka i sprawdź swoje zamówienie. W tym kroku możesz wpisać kod rabatowy. Jeśli wszystko jest w porządku, przejdź do kasy, klikając przycisk „Kontynuuj”.
  3. Wybierz preferowaną metodę dostawy i płatności. Wszystkie dodatkowe koszty są tutaj wymienione.
  4. W tym kroku podaj swoje dane osobowe i adres. Dane te są niezbędne do realizacji zamówienia i nie będą wykorzystywane do żadnych innych celów.
  5. Sprawdź ponownie swoje zamówienie i nie zapomnij przeczytać i zaakceptować regulaminu oraz polityki prywatności. Jeśli wszystko jest w porządku, kliknij przycisk „Zamów i zapłać ”.

Złożyć zamówienie jako gość czy założyć konto klienta?

Możesz złożyć zamówienie jako gość lub założyć konto klienta. Posiadanie własnego konta daje następujące korzyści:

  • Możesz przeglądać swoje poprzednie zamówienia
  • Możesz utworzyć listę życzeń
  • Twoje dane są zapisywane przy pierwszym użyciu i nie musisz ich ponownie wprowadzać

Skąd mam wiedzieć, czy moje zamówienie zostało przyjęte?

Po zakończeniu procesu weryfikacji przez system otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem otrzymania zamówienia. Jeśli nie otrzymasz wiadomości e-mail z potwierdzeniem, skontaktuj się z nami, abyśmy mogli wysłać ją jak najszybciej.

Czy mogę zmienić moje zamówienie?

Zamówienie można zmienić do momentu, aż będzie gotowe do wysyłki. Prosimy o jak najszybszy kontakt pod adresem info@sanitino.pl lub pod numerem +48 226 887 887, podając numer zamówienia. Zamówienia, które zostały już zrealizowane, nie mogą zostać zmienione. Można je jednak zwrócić natychmiast po otrzymaniu towaru.

Czy mogę anulować zamówienie?

Oczywiście, możesz również bezpłatnie anulować zamówienie do momentu, aż będzie gotowe do wysyłki. Najlepiej wysłać prośbę o anulowanie zamówienia e-mailem na adres info@sanitino.pl, podając numer zamówienia, aby prośba została sporządzona w formie pisemnej. W ten sposób anulujesz obowiązek zapłaty. Zamówienia, które zostały już zrealizowane, nie mogą zostać anulowane. Można je jednak zwrócić natychmiast po otrzymaniu towaru.

Po przetworzeniu i wysłaniu zamówienia otrzymasz fakturę e-mailem. Ta faktura elektroniczna w pełni zastępuje fakturę papierową. Z tego powodu prosimy o przechowywanie faktury w bezpiecznym miejscu. Służy ona również jako gwarancja na zakupione produkty.

Jeśli nie otrzymałeś faktury, skontaktuj się z nami natychmiast, abyśmy mogli wysłać ją najszybciej, jak to możliwe.

Podobne artykuły

Do góry